Last year at stuggart Alexander lost again Troicki in 3 sets but this year it's different , He progressed soooo much , He manages his matches much better,..If He stays focused from the beginning to the end it's more than likely that He wins. Hope He will go as far as possible in the tournament to gain confidence and arrive to Wimbledon serenely .
Y a pas que Wimb qui se joue sur gazon 😉 Pour son retour à la compétition, il avait fait 2 bonne perfs dans les tournois de préparation à Wimb en pratiquant un jeu incroyable. D'ailleurs, il était arrivé cramé !
Allez petit !!!!! ^^
Allez Alex !!!:D
1 Finale à Stuttgart contre Rafa
;)
J'aime bien les 2. Bon, Alex est bien parti pour gagner...
Ca va ?
Alex nous fait une belle démo de son talent. ^^
Viktor bats toi !!